A4 nie będzie gotowa na Euro2012, bo GDDKiA wyrzuciła wykonawcę z budowy. Zrobiła to po tym, jak polsko-macedońskie konsorcjum NDI-SB Granit oskarżyło GDDKiA o nieregulowanie płatności. GDDKiA twierdzi, że zapłaciła, co miała zapłacić, i że to konsorcjum łamało kontrakt spóźniając się z budową. Jedno jest pewne: przez 21-kilometrowy odcinek A4 nie będzie gotowa na Euro 2012. Czy prawdą jest, że wykonawcy przeszarżowali oferując w przetargach zbyt niskie ceny, a GDDKiA – zamiast negocjować nowe ceny i ewentualnie dopłacić – woli zrywać umowy i zgarniać kary umowne? Rozmowa z byłym szefem GDDKiA, Zbigniewem Kotlarkiem.
A4 nie będzie gotowa na Euro2012, bo GDDKiA wyrzuciła wykonawcę z budowy. Zrobiła to po tym, jak polsko-macedońskie konsorcjum NDI-SB Granit oskarżyło GDDKiA o nieregulowanie płatności. GDDKiA twierdzi, że zapłaciła, co miała zapłacić, i że to konsorcjum łamało kontrakt spóźniając się z budową. Jedno jest pewne: przez 21-kilometrowy odcinek A4 nie będzie gotowa na Euro 2012. Czy prawdą jest, że wykonawcy przeszarżowali oferując w przetargach zbyt niskie ceny, a GDDKiA – zamiast negocjować nowe ceny i ewentualnie dopłacić – woli zrywać umowy i zgarniać kary umowne? Rozmowa z byłym szefem GDDKiA, Zbigniewem Kotlarkiem.
Autor: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: TVN CNBC