Klienci Alior Banku mogą mieć problem z dostaniem się do serwisu internetowego. "Kolejny raz w ciągu ostatnich tygodni nie można zalogować się" – taką informację dostaliśmy na Kontakt24. A to oznacza przejściowe kłopoty z dokonywaniem operacji finansowych.
Jak poinformowała nas klientka banku, na infolinii kazano jej uzbroić się w cierpliwość i "spróbować skorzystać z usług elektronicznych za godzinę".
"Kolejny raz (na przestrzeni kilku tygodni) nie mozna korzystać z bankowości elektronicznej w Alior Banku" – pisze internautka.
Portal tvn24bis.pl skontaktował się z biurem prasowym banku, ale do momentu publikacji tekstu przedstawiciele Aliora nie przekazali nam stanowiska.
W oświadczeniu przesłanym redakcji Julian Krzyżanowski, rzecznik Alior Banku napisał: "Potwierdziłem z Departamentem IT, że dziś nie było przerw w dostępie do bankowości internetowej Alior Banku. Być może sytuacja dotyczyła tylko pojedynczych przypadków. Infolinia także nie miała zgłoszeń od klientów".
Autor: kn/gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock