Kolejny dzień z awarią w największym polskim banku

Awaria sieci komórkowej
Stopy procentowe. Polityka Narodowego Banku Polskiego
Źródło: TVN24
"Przywróciliśmy działanie IKO. Aplikacja jest już dostępna dla klientów" - napisał we wtorek wieczorem w mediach społecznościowych PKO BP. Wcześniej bank informował o "utrudnieniach w logowaniu do aplikacji".

"Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy" - napisano w poście banku zamieszczonym na Facebooku około 12.00.

W aktualizacji wpisu dokonanej kilka godzin później przekazano, że aplikacja już "działa bez zakłóceń".

Czytaj także: Największy bank w Polsce ostrzega. "Możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem"

Problematyczna aplikacja

Wtorek był drugim dniem z rzędu, kiedy informowano o problemach z aplikacją IKO. Podobna sytuacja miała miejsce także w poniedziałek.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: