"Awaria serwisu Pekao24.pl, brak dostępu do konta" - poinformowali nas czytelnicy. Spora część klientów banku nie miała dostępu do konta internetowego, a w związku z tym nie mogła sprawdzić salda rachunku, wykonać przelewu czy złożyć dyspozycji. Około godziny 15.00 bank uporał się awarią systemu.
Pierwsze informacje o awarii dostaliśmy od czytelników na Kontakt24. Katarzyna Karpiuk, rzeczniczka prasowa banku, potwierdziła, że część klientów mogła mieć problem z dostaniem się na stronę i z zalogowaniem się do konta.
Serwisy bankowe
Trudności z zalogowaniem się dotyczyły serwisów bankowości elektronicznej Pekao24, Pekao24Makler oraz Xelion i wynikały "z przyczyn technicznych".
Jak wyjaśniła Karpiuk, usługi powinny być w pełni dostępne przed godziną 15.00. Tak też się stało.
- Wszystko już działa należycie - zapewniła w rozmowie z tvn24bis.pl.
Jednocześnie na stronie internetowej banku pojawił się nowy komunikat:
"Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi 10 sierpnia (czwartek) w godzinach 00:01 - 01:00 nastąpi przerwa techniczna w dostępie do serwisów Pekao24, serwisów Xelion i usług maklerskich".
Bank przeprosił klientów za niedogodności.
Autor: gry/ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock