Ofiarą wielokrotnie karanego przez nią operatora, Telekomunikacji Polskiej, padła sama szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Anna Streżyńska - czytamy w "Parkiecie". Nie wiedziała, że aby uzyskać większą szybkość połączenia internetowego po przedłużeniu umowy, powinna zmienić login i hasło dostępu.
- Nie poinformowano mnie, że po podpisaniu nowej umowy na neostradę,
Byłam zdziwiona, bo nie widzę powodu, żeby po przedłużeniu umowy zmieniać tego typu parametry strezynska o laczu
"Klient ma infolinię"
Już drugi rok pracujemy nad stworzeniem systemu oceny jakości łącz strezynska o laczu 2
- Klient, który przedłuża umowę na korzystanie z neostrady i jednocześnie zwiększa prędkość usługi, nie musi zmieniać nazwy użytkownika ani hasła - przekonuje Wojciech Jabczyński, szef Biura Prasowego TP. Dodaje, że taka sytuacja ma miejsce tylko, kiedy klient korzystał wcześniej z niesprzedawanej już "neostrady+" o prędkości 320 lub 640 kb/s. - W takich przypadkach podpisywany jest aneks do umowy, a klient otrzymuje od TP nowy login i hasło - wyjaśnia. Jabczyński zapewnił, że to wymóg ściśle techniczny i dotyczy niewielkiej grupy klientów. Ponadto, jak twierdzi, zawsze można skorzystać z pomocy technicznej, dzwoniąc na infolinię, a ze statystyk firmy wynika, że klienci nie mają trudności ze zmianą parametrów.
Szybkość nie do zmierzenia?
Streżyńska przyznaje, że trudno jest sprawdzić, jaka jest rzeczywista prędkość przesyłu danych. Przytaczani przez "Parkiet" pracownicy TP nieoficjalnie mówią, że abonent, który
Otrzymałam jakiś rozsądny ułamek obiecywanego przez TP 1 mb/s strezynska o laczu3
Źródło: "Parkiet"
Źródło zdjęcia głównego: TVN24