Intel - producent mikroprocesorów i innych układów używanych w komputerach - uruchamia wielką akcję testowania notebooków. Od końca kwietnia do końca lipca 20 tysięcy Niemców ma wziąć w swe ręce komputery wyposażone w najnowsze procesory firmy i przez tydzień ich używać.
Akcja nosi nazwę TestIT!2011. W warunkach uczestnictwa nie wspomina się specjalnie o potrzebie złożenia raportu z testu - organizatorzy raczej zachęcają do wymiany doświadczeń z innymi testerami.
Wystarczy mieć 18 lat, z dowodem tożsamości zgłosić się do jednego z partnerów akcji - sklepów handlujących elektroniką (kto pierwszy, ten lepszy), bezpłatnie pobrać maszynę z zainstalowanym pakietem najnowszych programów - i używać przez 7 dni. Do dyspozycji testerów ma zostać przeznaczonych 4 tysiące maszyn wyposażonych w procesory Intel® Core™ drugiej generacji, wyprodukowanych przez Acer, Asus, HP, MSI, Packard Bell i Toshibę.
Notebooki mają pracować pod systemem Windows 7, mają też być wyposażone w szeroki pakiet oprogramowania multimedialnego - programy do obróbki wideo, nagrywania i tworzenia muzyki, czy obróbki fotografii. Na dodatek testerzy uzyskają bezpłatny dostęp do jednej z niemieckich usług video_biznes-on-demand (wideo na życzenie).
Kto swoje wrażenia z testu zechce przedstawić organizatorom na ich stronie internetowej, weźmie udział w losowaniu wycieczki na Mikronezję wartości 10 tysięcy euro. Zwycięzca będzie mógł zabrać ze sobą osobę towarzyszącą. Warunek udziału w losowaniu - oprócz udziału w teście i wypełnienia ankiety - to zwrot testowanego notebooka.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Intel Deutschland