Telekomunikacja Polska SA rozszerza działalność - teraz szuka partnera, z którym będzie wdrażać usługi ubezpieczeniowe. Kandydatów na kooperantów nie brakuje - zauważa "Puls Biznesu".
- Pod koniec ubiegłego roku wysłaliśmy wstępne zapytanie ofertowe do firm ubezpieczeniowych. Zainteresowanie było spore. Stawiło się kilkunastu chętnych, w tym większość firm z pierwszej dziesiątki - mówi w rozmowie z "Pulsem Biznesu" dyrektor rozwoju Grupy TP Krzysztof Sieczkowski.
Partner - ubezpieczyciel ma pomagać przy wprowadzeniu nowej usługi TP: ubezpieczeń mieszkaniowych. - Chcemy wybrać partnera w pierwszej połowie roku - zapowiada Sieczkowski.
Przywiązać klienta
Jak zauważają eksperci, TP ostrożnie wchodzi w nową branżę. Zaczęła od ubezpieczeń turystycznych, oferuje także ubezpieczenia utraty aparatu telefonicznego i płacenia rachunku telefonicznego w wypadku utraty pracy - z obu usług korzysta 120 tys. osób.
- Ubezpieczenie są ważnym elementem strategii, ale nie liczymy na zyski porównywalne z tymi, które osiągamy np. z usług szerokopasmowych - oznajmia Sieczkowski. - Głównym celem jest przywiązanie do nas klientów usług telekomunikacyjnych - dodaje Sieczkowski.
Źródło: Puls Biznesu
Źródło zdjęcia głównego: TVN24