Raz w miesiącu wielki rozrywkowy show, a trzy razy w tygodniu losowania. Przed naszymi ekranami ma być hucznie i bogato - tak Totalizator Sportowy chce zachęcić Polaków do przyszłorocznej edycji Lotto. Problem w tym, że nadal nie wiadomo skąd będzie zachęcał, bo stacje telewizyjne nie palą się do pokazywania losowań szczęśliwych numerków - pisze "DGP".
W piątek mają być ogłoszone wyniki drugiego już przetargu na emisję losowań. Poprzednia oferta nie zainteresowała żadnej ogólnopolskiej stacji. Teraz, według "Dziennika Gazety Prawnej" może być inaczej, bo "Studio Lotto" czekają wielkie zmiany, które mają je uatrakcyjnić.
Endemol zadba o atrakcje
Wzorem dla polskiego loteryjnego giganta ma być brytyjska National Lottery. Producentem Lotto będzie, podobnie jak na wyspach brytyjskich, holenderska firma Endemol. To jeden z największych na świecie producentów telewizyjnych. Na koncie ma między innymi "Big Brothera".
Endemol zwyciężył w przetargu Totalizatora Sportowego i będzie odpowiadał za opracowanie nowej formuły, która ma przyciągnąć widzów i graczy. - Do tej pory losowania Lotto oglądał zaledwie co dziesiąty z 16 mln graczy - zauważa "Dziennik Gazeta Prawna".
Źródło: "Dziennik Gazeta Prawna"
Źródło zdjęcia głównego: TVN24