Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L'Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Z tego powodu Polska przez wiele światowych marek nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Te najbardziej znane marki, jak Chanel, Dior czy Louis Vuitton, wciąż nie otworzyły w naszym kraju firmowych butików.
Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę wyniki badania firmy ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej". W kategorii odzież, jako marka luksusowa, wygrał Adidas. Tuż po nim - Nike. W meblach i wyposażeniu wnętrz - Black Red White, a w kategorii alkohole - wódka Finlandia.
Jedyną kategorią, w której wygrała marka faktycznie luksusowa, są kosmetyki. Liderem jest tu Chanel, jednak już drugą pozycję zajął popularny L'Oreal.
Źródło: "Rzeczpospolita"
Źródło zdjęcia głównego: TVN24