"Klienci Banku Millennium stracili dostęp do serwisu bankowości elektronicznej" - alarmuje na platformę Kontakt TVN24 internauta Grzegorz. Jak wyjaśnił w rozmowie z tvn24.pl rzecznik banku, Wojciech Kaczorowski, nie ma awarii systemu bankowości internetowej, mogą natomiast nastąpić problemy z wejściem na żądaną stronę banku.
"Domeny millenet.pl i bankmillennium.pl odpowiadają zgłoszeniem nieprawidłowości. Podobno sytuacja ma zostać zażegnana jak najszybciej (...) Wiele przedsiębiorstw najadło się strachu" - pisze internauta Grzegorz.
Bank: to nie awaria
Rzecznik Banku Millennium przyznaje - mogą zdarzyć się kłopoty z wejściem na stronę bankowości internetowej, ale to nie awaria. Jak wyjaśnił, źródło problemu leży w odłączeniu od systemu martwej od dawna domeny big.pl.
Operację tę przeprowadzono w środę. - Jak się okazało, domena ta odgrywała jakąś rolę w komunikowaniu się klienta z bankiem - tłumaczył Wojciech Kaczorowski. - Odłączenie jej wywołało potrzebę zmian ustawień sieciowych - dodał.
Problemy do końca dnia
Kłopoty z dostępem do bankowości elektronicznej pojawiły się w środę i mogą występować przez cały czwartek. - Problem rozprzestrzenia się w sieci i trwa w czasie - przyznał rzecznik. Dodał jednak, że problem ten dotknął zaledwie kilka procent użytkowników systemu internetowego.
Bank Millennium przeprasza klientów, którzy nie mogą z tego powodu skorzystać z bankowości internetowej. - To trudno było przewidzieć - dodał rzecznik banku.
Źródło: tvn24.pl, Kontakt TVN24
Źródło zdjęcia głównego: TVN24.pl