118 mln zł - tyle musiałaby zapłacić Doda, gdyby teksty, które ukazały się w prasie na jej temat, były publikacjami płatnymi - szacuje "Puls Biznesu". Piosenkarka zdystansowała w tej konkurencji sportowców - Roberta Kubicę i Artura Boruca. - Artykuły w prasie to wciąż jedno z najskuteczniejszych narzędzi autopromocji - przypominają eksperci od wizerunku.
Według najnowszego raportu "Celebryci w mediach", opracowanego przez firmę Press-Service Monitoring Mediów, wciąż najwięcej emocji w mediach wzbudza topowa wokalistka pop Dorota Rabczewska. Nic więc dziwnego, że wśród celebrytów, cieszy się największym zainteresowaniem dziennikarzy.
Gdyby musiała płacić za teksty, które pojawiły się w prasie na jej temat od stycznia do sierpnia 2008 roku, to jej budżet skurczyłby się o 118,41 mln zł - wynika z raportu.
Doda, Kubica i długo nic
Piosenkarka tym samym dystansuje wszystkich innych ulubieńców ze "szklanego ekranu". Tylko cieszący się ze swoich "pięciu minut" kierowca Formuły 1 Robert Kubica pojawia się w gazetach porównywalnie często. - jego ekwiwalent reklamowy przekroczył pułap 100 mln zł.
Kubica położył na łopatki znajdujących się za nim piłkarzy - Boruca (83,2 mln zł), Smolarka (78,4 mln zł) i Żurawskiego (68,6 mln zł), a także przygasającego Adama Małysza (60 mln zł).
Aktorzy wypadli blado
Znacznie słabiej wypadają dziennikarze, prezenterzy i aktorzy.
W środowisku aktorskim, największym zainteresowaniem dziennikarzy cieszą się Katarzyna Figura (24 mln zł), Małgorzata Kożuchowska i Borys Szyc.
Z kolei listę najchętniej opisywanych dziennikarzy i prezenterów otwiera Tomasz Lis (46,2 mln zł). Za nim znaleźli się Kuba Wojewódzki i Monika Olejnik.
Źródło: Puls Biznesu
Źródło zdjęcia głównego: TVN24