Polacy kupują w Biedronce nie tylko ze względu na cenę – cenią ją sobie jako solidną markę. Co więcej, sklepy tej sieci wybierają także osoby z wysokimi dochodami - wynika z badań marketingowych, o których pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Jak pisze "DGP", sieć sklepów Biedronka zdobyła 80,97 pkt na 100 możliwych w badaniu satysfakcji konsumentów przeprowadzonym przez Maison Institute.
Ten wynik dał sieci zwycięstwo w kategorii supermarketów. Na kolejnych miejscach znalazły się Auchan (80,42 pkt), Kaufland (75,68 pkt), Tesco (73,87 pkt) i Carrefour (71,94 pkt). Badanie zrealizowano jeszcze przed sporem o Biedronkę Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Tuska.
Jeszcze ciekawsze są wnioski z wcześniejszego badania Money Track 2011 zrealizowanego przez Dom Badawczy Maison. Wbrew temu, co mówił prezes Kaczyński, co czwarta osoba o wysokich dochodach kupuje w dyskontach, w tym w Biedronce - zauważa "DGP".
Źródło: "Dziennik Gazeta Prawna"
Źródło zdjęcia głównego: TVN24