Największa sieć sklepów w Polsce otworzyła w Warszawie pierwszą kawiarnię. W "Kropce Relaks" można kupić kanapkę i wysłać maila.
Firma Jeronimo Martins, do której należy Biedronka, nie ogłosiła oficjalnie nowego projektu i wypowiada się na ten temat bardzo ostrożnie. Twierdzi, że dopiero analizuje rynek i rozważa różne możliwości rozwoju - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Nowatorska kawiarnia działa w pasażu prowadzącym do sklepu Biedronki, ale trudno się domyślić, że ma tego samego właściciela. Głównym wabikiem warszawskiej kawiarni są ceny. Kawa, ciastka czy ciepłe przekąski, takie jak kanapki i tortille, kosztują nawet o połowę mniej niż w konkurencyjnych sieciach. Dodatkowo klienci mogą kupić gazety, czy skorzystać z internetu przez Wi-Fi.
Nowy pomysł Biedronki
W ostatnich latach w Polsce rynek kawiarniany szybko wzrasta. Jego wartość szacuje się na 1,5 – 2 mld zł. Według analityków samych sieciowych kawiarni jest ok. 1 tys. Jeżeli doliczy się do tego punkty na stacjach benzynowych, to liczba ta wzrośnie nawet kilkakrotnie.
Od 2003 r. w Portugalii grupa prowadzi sieć kawiarni Jeronimo. Dziś jest ich 25. Jak podaje na stronie internetowej firma, sprzedawana w niej kawa to mieszanka stworzona specjalnie dla grupy Jeronimo Martins.
Sieć Biedronki w Polsce to 1649 sklepów na terenie całego kraju.
Źródło: Rzeczpospolita
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu