"Pełna funkcjonalność systemów została już przywrócona". Koniec problemów z biletami PKP Intercity

pap_20241215_14C
PKB Polski. Dane GUS dotyczące polskiej gospodarki
Źródło: TVN24
Po godzinie 9 obserwowaliśmy problemy w działaniu zdalnych kanałów sprzedaży (aplikacji mobilnej oraz systemu eIC2) - przekazało redakcji biznesowej tvn24.pl biuro prasowe PKP Intercity. "Pełna funkcjonalność systemów została już przywrócona" - wyjaśniono. Od rana internauci pisali o utrudnieniach przy zakupie biletu przez Internet. To już druga w tym tygodniu usterka.

"Po godzinie 9 obserwowaliśmy problemy w działaniu zdalnych kanałów sprzedaży (aplikacji mobilnej oraz systemu eIC2). Przez cały czas działały kanały naszych agentów m.in. Bilkom czy Koleo. Pełna funkcjonalność systemów została już przywrócona" - przekazało redakcji prasowej tvn24.pl biuro prasowe PKP Intercity w odpowiedzi na pytania o dzisiejsze utrudnienia w zakupie biletu.

Problemy z zakupem biletów PKP Intercity

Internauci od rana donosili w mediach społecznościowych, m. in. na koncie PKP Intercity na portalu X pod postem o awarii z 3 lutego, o ponownych utrudnieniach w zakupie biletu. "Znowu nie działa" - pisze jeden z nich. "Chcę zakupić bilety na jutro i graniczy to z cudem" - donosi kolejna internautka.

PKO Intercity odpowiada na jeden z komentarzy czytelników "Pracujemy nad rozwiązaniem problemu".

Przy próbie zakupu biletu przez stronę internetową PKP Intercity otrzymujemy komunikat: "Coś poszło nie tak". Kupno biletu jest w tej chwili niemożliwe.

Awaria systemu sprzedaży biletów
Awaria systemu sprzedaży biletów
Źródło: PKP Intercity

Czytaj również: "Usterka usunięta". Znów można kupować bilety kolejowe >>>

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: