W godzinach popołudniowych z przyczyn zewnętrznych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów - podała w komunikacie spółka PKP Intercity. Po 4 rano we wtorek spółka poinformowała we wpisie na Facebooku, że usterka została naprawiona i można dokonywać zakupów.
"Usterka kanałów zdalnych została usunięta! Zakup biletów w aplikacji mobilnej oraz systemie e-IC 2.0 jest ponownie dostępny" - napisała spółka w komunikacie na Facebooku.
Problemy z zakupem biletów PKP Intercity
"Od godziny 16 nie można kupić biletu na stronie PKP ani przez aplikację mobilną. Na infolinii też nie można dokonać zakupu, twierdzą, że nie wiedzą, kiedy awaria zostanie usunięta. Sprzedaż sparaliżowana, pasażerowie nie mogą kupić biletu" - napisał internauta na Kontakt24.
"W godzinach popołudniowych z przyczyn zewnętrznych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów, co skutkuje brakiem możliwości zakupu biletów w systemie e-IC oraz aplikacji mobilnej" - poinformowała o godz. 20:45 w komunikacie na swojej stronie spółka PKP Intercity.
Dodała, że "podróżni mogą zakupić bilety przez strony i aplikacje naszych partnerów, m.in. Bilkom czy Koleo, a także w kasach stacjonarnych".
"Dodatkowo w pociągach konduktorzy sprzedają bilety bez naliczania opłaty pokładowej, należy zgłosić się do konduktora przed wejściem do pociągu" - wskazano w komunikacie.
Podkreślono, że administratorzy "intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC".
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Longfin Media / Shutterstock