Tesla będzie sprzedawać samochody za pośrednictwem serwisu Alibaba. Zainteresowani muszą wpłacić 8 tys. dolarów depozytu, a resztę przy odbiorze. Auto kosztuje 70 tys. dolarów.
- Do sprzedaży trafią modele bez możliwości optymalizacji pod klienta. To ciekawe, bo ludzie lubią personalizować swoje zakupy. Tu nie mają możliwości. Za to Tesla znalazła sposób na penetrację ogromnego chińskiego rynku - ocenia dziennikarz Bloomberga Brad Stone.
Odświeżona "eska"
W połowie października amerykański producent pokazał udoskonalony model swojej flagowej limuzyny - S. Auto przyspiesza do "setki" w zaledwie 3,2 sekundy, ma dwa silniki i napęd na cztery koła.
Nowy model ma także poprawioną wydajność. Napędzane energią elektryczną auto wystarczy naładować do pełna, aby przejechać nawet 275 mil, czyli ponad 440 km. Maszyna jest również wyposażona w wiele automatycznych funkcji, które pomagają kierowcy np. zaparkować.
Autor: mn / Źródło: Bloomberg/x-news. tvn24bis.pl