Pomorze kusi turystów biznesowych bursztynem, zamkami, plażami i Solidarnością. - Zaproponowaliśmy te cztery przewodnie tematy, które są tożsame z naszym regionem – tłumaczy Adrianna Kluczyńska z Gdańskiej Organizacji Turystycznej, na zlecenie której powstał najnowszy film promocyjny.
Trwający 4 minuty film został podzielony na cztery części. W pierwszej z nich Pomorze chwali się bursztynem.
W kolejnej turyści mogą dowiedzieć się, że to w Gdańsku narodziła się "Solidarność". Historyczna stocznia, warsztat pracy Lecha Wałęsy - zdobywcy Pokojowej Nagrody Nobla i byłego legendarnego przewodniczącego "Solidarności" to miejsca, które trzeba zobaczyć.
Jacht, kitesurfing i rycerze
Wolny czas turyści mogą spędzić na plaży, ruszyć w rejs lub spróbować sił w kitesurfingu. Wyjątkowy klimat regionu to również, według autorów filmu, gotyckie zamki, w których jeszcze teraz można spotkać rycerzy.
- Film przedstawia cztery produkty, które mają rozwinąć turystykę biznesową. Zaproponowaliśmy te cztery przewodnie tematy, które są tożsame z naszym regionem – mówi Adrianna Kluczyńska z Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Klip został wyróżniony przez jury 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych ART&TUR. Gala odbędzie się już 27 października w Portugalii.
Autor: ws/par/k / Źródło: TVN24 Pomorze
Źródło zdjęcia głównego: Youtube | Gdańsk Convention Bureau