Waldemar Pawlak stawia na kampanię w internecie. W sieci ma być o nim dużo i dobrze, dlatego lider ludowców skorzysta z usług specjalistów od marketingu szeptanego - donosi "Rzeczpospolita".
Waldemar Pawlak - fan internetu i nowoczesnej technologii właśnie na nie postawił w kampanii. Lidera ludowców ma być pełno na blogach, forach i portalach społecznościowych, a zadba o to firma wyspecjalizowana w tzw. marketingu szeptanym. – Toczą się takie rozmowy – potwierdza w rozmowie z gazetą działacz PSL.
Także wicemarszałek Sejmu Ewa Kierzkowska, która w sztabie Pawlaka odpowiada za sprawy organizacyjne, nie ukrywa, że PSL ma zamiar sięgnąć w kampanii m.in. po taki środek.
Do 20 tysięcy miesięcznie
Specjaliści od szeptanki oferują cały wachlarz usług: od monitoringu po takie sterowanie dyskusją na forach, by zmierzała w kierunku, na jakim zależy klientowi. W zależności od zakresu taka usługa kosztuje miesięcznie od kilku do 20 tys. zł.
Wszystkie informacje na temat wyborów prezydenckich 2010, 24 godziny na dobę, można zobaczyć w SPECJALNYM SERWISIE www.tvn24.pl/wybory
Źródło: "Rzeczpospolita"
Źródło zdjęcia głównego: PAP