Dokładnie wiedział, co robi. Łukasz Głąb swoim plakatem podbił serca internautów i to właśnie on, nie idiota, zdobywa perłę Pereł Kampanii. Pozostałych pretendentów do wygranej pozostawił daleko w tyle.
Perła pereł kampanii trafia do 22-letniego Łukasza Głąba, startującego w wyborach do Wielkopolskiego Sejmiku Wojewódzkiego z Demokracji Bezpośredniej. Ze swojego plakatu wyborczego woła: "Idioci już byli - czas na Głąba".
Głąb zdobył 34 proc. głosów.
Drugie miejsce dla Pieseła
Srebro przypadło przypadło psu, a precyzując - Piesełowi. To jego pysk w miejsce swojej twarzy umieścił Marcin Pilch, kandydat do rady miejskiej w Katowicach. Pieseł zdobył 16 proc. głosów internautów.
Pieseł zachęca: "Kandydat taki młody", "uszanowanko dla głosujących". Czy przekonał do siebie głosujących, to okaże się już w niedzielę.
Złoty Drozd
Drozd przysiadł na ostatnim miejscu na podium. Zdobył 15 proc. waszych głosów.
Leszek Drozd, bo o nim mowa, nie wkleił niczego w miejsce swojej głowy, ale głowę do korpusu drozda. A reklamuje się hasłem: "Twój odlotowy kandydat na radnego powiatu. Postaw ptaszka na ptaszka".
Autor: nsz/i / Źródło: tvn24.pl