Zaledwie kilkanaście dni przed pokazem męskiej kolekcji jesień/zima 2016 Louis Vuitton ogłosił, że gwiazdą kampanii damskiej kolekcji na wiosnę/lato 2016 będzie Jaden Smith. 17-letni syn Willa Smitha po raz kolejny pokazuje, że chce zatrzeć granice płciowe w modzie.
Jaden Smith gwiazdą kampanii kolekcji damskiej na najbliższy sezon - ogłosił na swoim instagramowym koncie dyrektor artystyczny Louis Vuitton Nicolas Ghesquière. Autorem zdjęć zapowiadanej sesji będzie Bruce Weber.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika (@nicolasghesquiere) 2 Sty, 2016 o 3:33 PST
Zaskakująca informacja Ghesquière, który w 2013 roku zastąpił Marca Jacobsa na funkcji dyrektora artystycznego domu mody, udowadnia, że marka nie boi się zapraszać nieoczekiwanych postaci show biznesu. 17-letni Jaden na zapowiadającym kampanię zdjęciu ubrany jest w kurtkę, spódnicę z aplikacją z ćwieków oraz rękawiczki, a wszystko wykonane ze skóry. Projekty pochodzą z damskiej kolekcji wiosna/lato 2016.
Realizacja cyberpunkowej wizji
To nie pierwszy raz gdy amerykański celebryta, aktor i muzyk, który niedawno wydał album „This Is The Album”, został sfotografowany w damskiej garderobie. W maju minionego roku towarzyszył aktorce Amandli Stenberg w jej balu maturalnym, na który wybrał się w smokingu i białej spódnicy. Syn Willa Smitha wspólnie z domem mody Louis Vuitton chce zacierać granice płciowe w modzie. Informacja Ghesquièree trafiła do sieci kilka dni po tym, jak marka ogłosiła, że gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej kolekcji „Series 4” będzie Lightning, bohaterka gry „Final Fantasy XIII”. Jak podkreślił dyrektor artystyczny marki, taki dobór twarzy nowej kampanii świetnie oddaje cyberpunkową wizję, która mu towarzyszyła w procesie twórczym.
Lightning for @louisvuitton #lvss16
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika (@nicolasghesquiere) 28 Gru, 2015 o 5:19 PST
Autor: tmw / Źródło: Dazed, highsnobiety.com
Źródło zdjęcia głównego: instagram.com/nicolasghesquiere/