Pierścionek zaręczynowy Kate Middleton, filmy, książki, a nawet sukienki. Machina marketingowa na Wyspach nie przegapi takiej okazji jak ślub następcy tronu.
Prawdziwe oblężenie przeżywa galeria figur woskowych w Londynie, gdzie każda panna (albo i mężatka) może sobie zrobić zdjęcie z Williamem i poczuć jak Kate Middleton. Amerykańska artystka Jennifer Rubell postanowiła pomóc wszystkim paniom, które marzą, by być na miejscu przyszłej księżnej - na mankiecie marynarki Williama umieszczono pierścionek zaręczynowy. Wystarczy włożyć w niego palec.
Jak Diana?
Choć ceremonia zaślubin odbędzie się dopiero 29 kwietnia, to marketingowa machina już ruszyła pełną parą. Produkcja porcelany i gadżetów to tylko wierzchołek góry lodowej. Gotowe są już książki. Na kwiecień planuje się premiery serialu i filmu fabularnego ukazującego kulisy romansu Kate i Williama.
Furorę robią też kreacje przyszłej księżnej. Prawdziwe oblężenie przeżywają sklepy odzieżowej marki Reiss, która stworzyła sukienkę, w której Kate wystąpiła na sesji zaręczynowej. Partie sukienek wyprzedawano już trzy razy. Na internetowych aukcjach sprzedaje się je za cenę trzykrotnie wyższą niż sklepowa.
Właśnie sukienka jest teraz tematem nr 1. Ale ta z welonem, w której Kate poślubi Williama. Według nieoficjalnych doniesień przyszła panna młoda wybrała Bruce'a Oldfielda - jednego z ulubionych projektantów księżnej Diany.
Źródło: tvn24