Kobiety zgodnie z trendami mają być coraz szczuplejsze, szczuplejsze będą też puszki Pepsi. Dietetyczna wersja tego napoju dostała nowe, chude opakowanie. Prezentacji towarzyszyły równie chude kobiety - przede wszystkim modelki z nowojorskiego Fashion Week.
Nowe opakowanie ma być odzwierciedleniem "pięknej, pewnej siebie kobiety" - tak twierdzi szefowa marketingu PepsiCo, Jill Beraud. Zapomina dodać - że także bardzo szczupłej kobiety.
- Taka właśnie jest kobieta Pepsi. To może być każda kobieta, dziewczyna z sąsiedztwa - oznajmiła.
"Chodzi o piękny kształt"
Krytycy, w tym członkowie Narodowego Stowarzyszenia na rzecz zaburzeń odżywiania, są oburzeni. Według nich, Pepsi powinna wstydzić się takiej kampanii, bo piętnuje ona większość kobiet. Pepsi odpiera te zarzuty i twierdzi, że w nowej puszce chodzi po prostu o piękny kształt. - Kochamy wszystkie kobiety, wszystkie kształty - dodaje Beraud.
Niczego złego w odchudzonej puszce nie widzą natomiast (co akurat nie dziwi) modelki z nowojorskiego Fashion Week. - Jeśli pijesz dietetyczną Pepsi, to taka puszka pasuje - przekonują.
Źródło: Reuters