Jedna karta kosztuje ok. 1,5 tys. dolarów, wykonana jest z metalu i ozdobiona diamentami – to najbardziej luksusowa wizytówka na świecie, którą wymyśliła brytyjska firma Black Astrum. - Mieliśmy kilka zapytań od hollywoodzkich gwiazd i znanych biznesmenów, ale nie wystarczą tylko pieniądze, by złożyć zamówienie – mówią pomysłodawcy.
- Ta wizytówka umożliwia właścicielowi przedstawianie się w wyjątkowy sposób – przekonuje Sufian Khawaja, dyrektor Black Astrum, brytyjskiej firmy, która dla najbardziej zamożnych klientów przygotowuje niestandardowe zestawy wizytówek.
Pomysł na biznes wziął się wtedy, gdy bogata rodzina z Bliskiego Wschodu złożyła jednorazowe zamówienie na ręcznie wykonane wizytówki ozdobione diamentami. Potem do wykonawcy zaczęli zgłaszać się inni bogacze z regionu. - To dla nich kolejny symbol statusu – Khawaja nie dziwi się zainteresowaniu.
Cena: 1,5 tys. dolarów
Wizytówki wykonywane są z metalu i inkrustowane 30 diamentami. Kolor i czcionka są indywidualnie ustalane z klientem. Sprzedawane są w zestawach 25 i 50 sztuk. Koszt zależy od wykonania. Jak informuje Black Astrum, średnia cena za jedną kartę wynosi 1,5 tys. dolarów. Co czyni ją najdroższą wizytówką świata.
- Ale same pieniądze nie wystarczą, żeby złożyć zamówienie – mówią w firmie. - Mieliśmy wiele zapytań od hollywoodzkich gwiazd i znanych na świecie biznesmenów, ale nasze wizytówki oferujemy tylko najważniejszym osobom na świecie, które sami wybierzemy.
Źródło: businessinsider.com
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe