Który prezydent został twarzą kampanii reklamowej luksusowej marki?

Lech Wałęsa, Michaił Gorbaczow, Barack Obama czy Jasir Arafat? To pytanie w "Milionerach" warte 75 tysięcy złotych usłyszał pan Radosław Markowski z Warszawy.

Pan Radosław szybko i pewnie odpowiedział na pierwsze pytania. Pierwszego koła ratunkowego użył dopiero podczas pytania za 20 tysięcy złotych. Dotyczyło ono bajki "Fistaszki". Skorzystał wtedy z pomocy publiczności i wybrał poprawną odpowiedź.

Drugiego koła użył przy kolejnym pytaniu za 40 tysięcy złotych. Gracz miał wskazać, co spośród podanych odpowiedzi jest w budowie od ponad 135 lat. Zadzwonił wtedy do przyjaciela, który podpowiedział mu, że chodzi o Sagradę Familię w Barcelonie.

Kolejny problem pojawił się przy pytaniu za 75 tysięcy złotych.

Który prezydent i laureat Pokojowej Nagrody Nobla został w 2007 r. twarzą kampanii reklamowej luksusowej marki toreb?

A: Lech WałęsaB: Michaił GorbaczowC: Barack ObamaD: Jasir Arafat

Uczestnik od razu brał pod uwagę tylko dwie odpowiedzi - A: Lech Wałęsa oraz C: Barack Obama. Miał jeszcze jedno koło ratunkowe, pół na pół, jednak nie chciał z niego korzystać.

Po krótkim namyśle wskazał na polskiego prezydenta, Lecha Wałęsę. Był to zły wybór.

W 2007 roku twarzą kampanii reklamowej luksusowej marki toreb został Michaił Gorbaczow.

Zobacz inne pytania z "Milionerów".

Autor: mmis/adso / Źródło: Milionerzy TVN

Czytaj także: