Chcesz zaoferować swój produkt lub usługę w ramach zakupów grupowych – pomyśl o tym, żeby przekonać do tego także swój personel. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Harvard Business Review, niezadowoleni pracownicy mogą zniechęcić klientów do naszej oferty, jeśli, np. uważają, że oferowana usługa jest zbyt tania. Jak przekonać zespół do tej formy promocji? Radzi z-ca red. naczelnego HBRP Łukasz Świerżewski.
Chcesz zaoferować swój produkt lub usługę w ramach zakupów grupowych – pomyśl o tym, żeby przekonać do tego także swój personel. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Harvard Business Review, niezadowoleni pracownicy mogą zniechęcić klientów do naszej oferty, jeśli, np. uważają, że oferowana usługa jest zbyt tania. Jak przekonać zespół do tej formy promocji? Radzi z-ca red. naczelnego HBRP Łukasz Świerżewski.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn