Spowolnienie w reklamie

Firmy tną wydatki na reklamę i szykują się na spowolnienie. W II kwartale spadły inwestycje w reklamę wielkoformatową, podczas gdy w I kwartale był jeszcze wzrost w ujęciu rocznym. Rozmowa z Krzysztofem Przybyłowskim, prezesem CAM Media.
Spowolnienie w reklamie
Źródło: tvn
Firmy tną wydatki na reklamę i szykują się na spowolnienie. W II kwartale spadły inwestycje w reklamę wielkoformatową, podczas gdy w I kwartale był jeszcze wzrost w ujęciu rocznym. Rozmowa z Krzysztofem Przybyłowskim, prezesem CAM Media.

Firmy tną wydatki na reklamę i szykują się na spowolnienie. W II kwartale spadły inwestycje w reklamę wielkoformatową, podczas gdy w I kwartale był jeszcze wzrost w ujęciu rocznym. Rozmowa z Krzysztofem Przybyłowskim, prezesem CAM Media.

Autor: tvn

Zobacz także: