Ziebart, zajmujący się renowacją samochodów, chce zbudować w Polsce sieć franczyzową. Zaczyna od mniejszych punktów - informuje "Puls Biznesu".
Samochód zazwyczaj trafia do warsztatu wtedy, gdy coś się w nim zepsuje lub gdy musi przejść przegląd. Kilku przedsiębiorców z Poznania uznało, że można przekonać Polaków do tego, by zaczęli wydawać pieniądze nie tylko na konieczne naprawy, ale też na renowacje oraz odświeżanie, ochronę i personalizację wyglądu auta. Skontaktowali się z amerykańską grupą Ziebart, uzyskali licencję franczyzobiorcy i ruszają w Polskę.
- Ziebart to marka, która ma pół wieku historii w USA, ale w Polsce nie jest rozpoznawalna, niska jest też świadomość usług z zakresu auto detailingu, czyli kompleksowego czyszczenia, konserwacji i renowacji samochodu. Będziemy inwestować w to, żeby zmienić ten stan rzeczy - mówi prezes Ziebart Polska Bartosz Liszkowski.
- Celujemy w duże miasta, w tym roku startujemy powoli i chcemy mieć 3-5 punktów, a w przyszłym przyspieszamy i otworzymy około 10 - zapowiada Liszkowski.
Autor: gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Pixabay | CC0 Public Domain