Pracownicy a klienci

Zadowolony pracownik to zadowolony klient i w konsekwencji zadowolony akcjonariusz. Warto zarządzać pracownikami w taki sposób żeby byli zadowoleni - wtedy ich praca będzie bardziej efektywna. O tym jak skutecznie zarządzać ludźmi w firmie opowiedziała Katarzyna Żmijewska, starsza konsultantka Great Place to Work Institute Polska. 
Pracownicy a klienci
Źródło: tvn
Zadowolony pracownik to zadowolony klient i w konsekwencji zadowolony akcjonariusz. Warto zarządzać pracownikami w taki sposób żeby byli zadowoleni - wtedy ich praca będzie bardziej efektywna. O tym jak skutecznie zarządzać ludźmi w firmie opowiedziała Katarzyna Żmijewska, starsza konsultantka Great Place to Work Institute Polska. 

Zadowolony pracownik to zadowolony klient i w konsekwencji zadowolony akcjonariusz. Warto zarządzać pracownikami w taki sposób żeby byli zadowoleni - wtedy ich praca będzie bardziej efektywna. O tym jak skutecznie zarządzać ludźmi w firmie opowiedziała Katarzyna Żmijewska, starsza konsultantka Great Place to Work Institute Polska.

Autor: tvn

Zobacz także: