PMPG chce od II połowy roku ruszyć z nowym tytułem prasowym, specjalizującym się w gospodarce. Tytuł ma nie być powiązany z tygodnikiem "Wprost". PMPG chwali się, że udało się postawić na nogi AWR Wprost: zysk brutto w 2010 wyniósł 8,6 mln zł wobec prognozowanych 5,5 mln zł. To efekt większych przychodów ze sprzedaży egzemplarzowej i reklam - mówi prezes PMPG Michał Lisiecki.
PMPG chce od II połowy roku ruszyć z nowym tytułem prasowym, specjalizującym się w gospodarce. Tytuł ma nie być powiązany z tygodnikiem "Wprost". PMPG chwali się, że udało się postawić na nogi AWR Wprost: zysk brutto w 2010 wyniósł 8,6 mln zł wobec prognozowanych 5,5 mln zł. To efekt większych przychodów ze sprzedaży egzemplarzowej i reklam - mówi prezes PMPG Michał Lisiecki.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn