Remonty dworców na Euro 2012 stoją pod znakiem zapytania. Najpierw rozwiały się nadzieje na dotacje z Unii Europejskiej, potem zamiast przebudowy Dworca Centralnego w Warszawie zdecydowano o tymczasowym kosmetycznym remoncie. Kolej zaciska pasa likwidując także część połączeń, a nad jej pracownikami wisi widmo zwolnień. O to jak Polskie Koleje Państwowe radzą sobie w kryzysie. Jolanta Wiśniewska pytała Andrzeja Wacha prezesa PKP SA
Remonty dworców na Euro 2012 stoją pod znakiem zapytania. Najpierw rozwiały się nadzieje na dotacje z Unii Europejskiej, potem zamiast przebudowy Dworca Centralnego w Warszawie zdecydowano o tymczasowym kosmetycznym remoncie. Kolej zaciska pasa likwidując także część połączeń, a nad jej pracownikami wisi widmo zwolnień. O to jak Polskie Koleje Państwowe radzą sobie w kryzysie. Jolanta Wiśniewska pytała Andrzeja Wacha prezesa PKP SA