W poniedziałkowe popołudnie klienci PKO Banku Polskiego informowali o problemach z aplikacją IKO. "Dzisiaj to jakiś koszmar" - pisali w mediach społecznościowych. "Utrudnienia nie powinny już występować" - napisał bank w mediach społecznościowych tuż przed godziną 20.00.
"Co się dzieje z aplikacją? Dzisiaj to jakiś koszmar i to nie tylko u mnie", "ile jeszcze będą trwały problemy z aplikacją?", "kiedy aplikacja zacznie działać?" - takie były komentarze klientów PKO BP, które znalazły się na profilu banku na Facebooku.
PKO BP - awaria i problemy z aplikacją
Tuż przed godziną 17 bank napisał jednak w odpowiedzi na jeden z komentarzy: "pracujemy już nad usunięciem przyczyny problemu".
W innym dodał: "Obserwujemy zgłoszone (...) utrudnienia związane z aplikacją IKO. Bardzo przepraszamy za wszelkie wynikające z tej sytuacji niedogodności. Pracujemy już nad usunięciem przyczyny problemu".
O godzinie 19.51 w serwisie X (dawniej Twitter) PKO BP napisał w odpowiedzi na pytanie o działanie aplikacji IKO: "Bardzo przepraszam za wszelkie wynikające z tej sytuacji niedogodności. Utrudnienia nie powinny już występować".
Jak wynika z doniesień klientów w mediach społecznościowych, awaria w PKO BP była najbardziej odczuwalna od godziny 14.00. Informacje od internautów, że nie działa aplikacja, otrzymaliśmy także na Kontakt 24.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynikało, że awaria w PKO BP rozpoczęła się w poniedziałek około południa, ale problemy nasiliły się po paru godzinach i wtedy to zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń o utrudnieniach.
Największe banki w Polsce
PKO BP jest największym bankiem w Polsce pod względem aktywów. Drugie miejsce zajmuje Pekao, a trzecie - Santander Bank Polska.
Kolejne w zestawieniu są: ING Bank Śląski, mBank, BNP Paribas i Bank Millennium.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: maoyunping/Shutterstock