Piwo w kryzysie

Niższe temperatury - to mniejsze pragnienie i... mniejsze zyski producentów piwa. Ponadto w deszczowej aurze piwo przegrywa z mocnymi alkoholami. Browary w walce z przeciwnościami natury zwiększają wydatki na reklamę. Na polskim rynku trudno pozyskać nowych klientów i coraz częściej jedynym sposobem jest podbieranie klientów konkurencji. Kłopoty ze sprzedażą mają też producenci na drugim co do wielkości pod względem spożycia piwa, rynku niemieckim.
Piwo w kryzysie
Niższe temperatury - to mniejsze pragnienie i... mniejsze zyski producentów piwa. Ponadto w deszczowej aurze piwo przegrywa z mocnymi alkoholami. Browary w walce z przeciwnościami natury zwiększają wydatki na reklamę. Na polskim rynku trudno pozyskać nowych klientów i coraz częściej jedynym sposobem jest podbieranie klientów konkurencji. Kłopoty ze sprzedażą mają też producenci na drugim co do wielkości pod względem spożycia piwa, rynku niemieckim.

Niższe temperatury - to mniejsze pragnienie i... mniejsze zyski producentów piwa. Ponadto w deszczowej aurze piwo przegrywa z mocnymi alkoholami. Browary w walce z przeciwnościami natury zwiększają wydatki na reklamę. Na polskim rynku trudno pozyskać nowych klientów i coraz częściej jedynym sposobem jest podbieranie klientów konkurencji. Kłopoty ze sprzedażą mają też producenci na drugim co do wielkości pod względem spożycia piwa, rynku niemieckim.

Zobacz także: