Cinema City okazał się biznesem, który oparł się recesji - mówił nasz gość. Jeśli chodzi o TVN, perspektywy są dobre, szczególnie, że już w II kw. 2010 rynek reklamy powinien zacząć rosnąć - dodał. Cyfrowy Polsat może mieć problemy z presją konkurencji - stwierdził. O perspektywach dla spółek sektora medialnego mówił Leszek Iwaszko, analityk KBC Securities w rozmowie z Rafałem Hirschem w "Rynkach Dnia".
Cinema City okazał się biznesem, który oparł się recesji - mówił nasz gość. Jeśli chodzi o TVN, perspektywy są dobre, szczególnie, że już w II kw. 2010 rynek reklamy powinien zacząć rosnąć - dodał. Cyfrowy Polsat może mieć problemy z presją konkurencji - stwierdził. O perspektywach dla spółek sektora medialnego mówił Leszek Iwaszko, analityk KBC Securities w rozmowie z Rafałem Hirschem w "Rynkach Dnia".
Autor: Monika Lurie
Źródło zdjęcia głównego: Monika Lurie