W piątkowe popołudnie z utrudnieniami w dostępie do swoich środków mierzyli się klienci banku Pekao. Nie mieli oni możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej PeoPay.
"Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Cały czas pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie aplikacji" - poinformował bank w komunikacie zamieszczonym na stronie.
"Do tego czasu zapraszamy do korzystania z serwisu internetowego Pekao24" - dodali przedstawiciele Banku Pekao.
Komunikat takiej treści był wyświetlany także podczas otwarcia aplikacji PeoPay. Około godziny 19 komunikat zniknął ze strony banku.
Bank Pekao
Bank Pekao S.A. został założony w 1929 roku. Jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce z około 200 miliardami złotych aktywów i kapitalizacją rynkową około 28 miliardów złotych.
Jak możemy przeczytać na stronie banku, Pekao ma drugą co do wielkości sieć oddziałów w Polsce. Obsługuje ponad 5,5 miliona klientów detalicznych.
Od 1998 roku Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Autor: mb / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock