W reklamacji klient powinien dokładnie opisać wady wyjazdu. Ponadto reklamacja powinna zawierać dowody, np. oświadczenia innych osób oraz zdjęcia hotelu. Jak powiedział Jacek Pawłowski, prawnik z kancelarii PwC Legal, klient powinien zaznaczyć jakiego odszkodowania od biura podróży oczekuje. O to za co odpowiada biuro podróży dopytywał Paweł Blajer Jacka Pawłowskiego, prawnika w kancelarii PwC Legal, który był gościem Biznes Lunchu.
W reklamacji klient powinien dokładnie opisać wady wyjazdu. Ponadto reklamacja powinna zawierać dowody, np. oświadczenia innych osób oraz zdjęcia hotelu. Jak powiedział Jacek Pawłowski, prawnik z kancelarii PwC Legal, klient powinien zaznaczyć jakiego odszkodowania od biura podróży oczekuje. O to za co odpowiada biuro podróży dopytywał Paweł Blajer Jacka Pawłowskiego, prawnika w kancelarii PwC Legal, który był gościem Biznes Lunchu.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn