Spółka Anti planuje 50 mln złotych sprzedaży w 2010 roku, a 85 mln złotych sprzedaży w 2011 roku. Spółka chce uzyskać w latach 2011-2012 marżę netto na poziomie 6%, oraz zwiększyć pięciokrotnie wolumen zamówień publicznych w 2013 roku. O planach inwestycyjnych spółki a także o nowej strategii, w magazynie "Rynki Dnia" z prezesem Anti - Arkadiuszem Rzepą, rozmawiał Rafał Hirsch.
Spółka Anti planuje 50 mln złotych sprzedaży w 2010 roku, a 85 mln złotych sprzedaży w 2011 roku. Spółka chce uzyskać w latach 2011-2012 marżę netto na poziomie 6%, oraz zwiększyć pięciokrotnie wolumen zamówień publicznych w 2013 roku. O planach inwestycyjnych spółki a także o nowej strategii, w magazynie "Rynki Dnia" z prezesem Anti - Arkadiuszem Rzepą, rozmawiał Rafał Hirsch.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn