Nazwa do zmiany

Spółka farmaceutyczna PGF zmienia nazwę na Pelion. Za chwilę Gastel Żurawie zmienią się w Herkulesa. Świetnie znany i kojarzony Cersanit będzie teraz nosił nazwę Rovese. Kolastyna została Miraculum. W jakich sytuacjach firmy powinny rozważyć zmianę nazwy. Kiedy taka zmiana może zaszkodzić bardziej niż pomóc. Dlaczego znane brandy decydują się na taki krok? Bartłomiej Serafiński, partner zarządzający Touch Ideas
Nazwa do zmiany
Źródło: tvn
Spółka farmaceutyczna PGF zmienia nazwę na Pelion. Za chwilę Gastel Żurawie zmienią się w Herkulesa. Świetnie znany i kojarzony Cersanit będzie teraz nosił nazwę Rovese. Kolastyna została Miraculum. W jakich sytuacjach firmy powinny rozważyć zmianę nazwy. Kiedy taka zmiana może zaszkodzić bardziej niż pomóc. Dlaczego znane brandy decydują się na taki krok? Bartłomiej Serafiński, partner zarządzający Touch Ideas

Spółka farmaceutyczna PGF zmienia nazwę na Pelion. Za chwilę Gastel Żurawie zmienią się w Herkulesa. Świetnie znany i kojarzony Cersanit będzie teraz nosił nazwę Rovese. Kolastyna została Miraculum. W jakich sytuacjach firmy powinny rozważyć zmianę nazwy. Kiedy taka zmiana może zaszkodzić bardziej niż pomóc. Dlaczego znane brandy decydują się na taki krok? Bartłomiej Serafiński, partner zarządzający Touch Ideas

Autor: tvn

Zobacz także: