Spółka farmaceutyczna PGF zmienia nazwę na Pelion. Za chwilę Gastel Żurawie zmienią się w Herkulesa. Świetnie znany i kojarzony Cersanit będzie teraz nosił nazwę Rovese. Kolastyna została Miraculum. W jakich sytuacjach firmy powinny rozważyć zmianę nazwy. Kiedy taka zmiana może zaszkodzić bardziej niż pomóc. Dlaczego znane brandy decydują się na taki krok? Bartłomiej Serafiński, partner zarządzający Touch Ideas
Spółka farmaceutyczna PGF zmienia nazwę na Pelion. Za chwilę Gastel Żurawie zmienią się w Herkulesa. Świetnie znany i kojarzony Cersanit będzie teraz nosił nazwę Rovese. Kolastyna została Miraculum. W jakich sytuacjach firmy powinny rozważyć zmianę nazwy. Kiedy taka zmiana może zaszkodzić bardziej niż pomóc. Dlaczego znane brandy decydują się na taki krok? Bartłomiej Serafiński, partner zarządzający Touch Ideas
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn