Program Mieszkanie dla Młodych nie zwiększy popytu na rynku bo ma zbyt wiele ograniczeń - ocenia Marcin Drogomirecki z portalu Domy.pl. Jego zdaniem zbyt mało mieszkań spełnia zawarte w programie kryteria.
Program Mieszkanie dla Młodych nie zwiększy popytu na rynku bo ma zbyt wiele ograniczeń - ocenia Marcin Drogomirecki z portalu Domy.pl. Jego zdaniem zbyt mało mieszkań spełnia zawarte w programie kryteria.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam. Tworzenie profili w celu personalizacji treści. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści. Pomiar efektywności reklam. Pomiar efektywności treści. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł. Rozwój i ulepszanie usług. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam.