Przychody grupy Makarony Polskie wzrosły w 2009 r. o 32%, biorąc po uwagę sprzedaż. Wartościowo sprzedaż wzrosła do blisko 118 milionów zł, natomiast ilościowo o 57% rok do roku. Makarony Polskie zamierzają zwiększyć rentowność netto z 2 do 4%, a dzięki rozwojowi organicznemu i akwizycjom w ciągu 3 lat chcą zwiększyć przychody do około 300 mln zł. O szczegółach w magazynie "Rynki Dnia" Robert Stanilewicz rozmawia z prezesem grupy Makarony Polskie, Pawłem Nowakowskim.
Przychody grupy Makarony Polskie wzrosły w 2009 r. o 32%, biorąc po uwagę sprzedaż. Wartościowo sprzedaż wzrosła do blisko 118 milionów zł, natomiast ilościowo o 57% rok do roku. Makarony Polskie zamierzają zwiększyć rentowność netto z 2 do 4%, a dzięki rozwojowi organicznemu i akwizycjom w ciągu 3 lat chcą zwiększyć przychody do około 300 mln zł. O szczegółach w magazynie "Rynki Dnia" Robert Stanilewicz rozmawia z prezesem grupy Makarony Polskie, Pawłem Nowakowskim.