Jeden biznes kuleje – traci cała firma. Strata Sony wynika głównie z tego, że jedna z gałęzi jest nierentowna. Kiedy i w jaki sposób zarządzać cyklem życia poszczególnych biznesów w firmie, żeby w porę odkryć kiedy według teorii Boston Consulting Group „dojna krowa” zaczyna być „psem”. Rozmowa z Ł. Świerżewskim, Z-cą Redaktora Naczelnego HARVARD BUSINESS REVIEW POLSKA.
Jeden biznes kuleje – traci cała firma. Strata Sony wynika głównie z tego, że jedna z gałęzi jest nierentowna. Kiedy i w jaki sposób zarządzać cyklem życia poszczególnych biznesów w firmie, żeby w porę odkryć kiedy według teorii Boston Consulting Group „dojna krowa” zaczyna być „psem”. Rozmowa z Ł. Świerżewskim, Z-cą Redaktora Naczelnego HARVARD BUSINESS REVIEW POLSKA.
Autor: tvn / Źródło: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: tvn