Branża spożywcza w czasie kryzysu zmienia się, konsumenci kupują tańsze produkty. Prawdziwą furorę robią sieci dyskontowe. Podaż utrzymuje się jednak na dobrym poziomie. W 2009 roku wartość rynku spożywczego w Polsce wyniosła ponad 220 miliardów złotych. Według dyrektora handlowego sieci sklepów Piotr i Paweł, Macieja Stoińskiego, nawet na kryzysowym rynku spożywczym, ciągle jest miejsce dla supermarketów oferujących produkty lepszej jakości.
Branża spożywcza w czasie kryzysu zmienia się, konsumenci kupują tańsze produkty. Prawdziwą furorę robią sieci dyskontowe. Podaż utrzymuje się jednak na dobrym poziomie. W 2009 roku wartość rynku spożywczego w Polsce wyniosła ponad 220 miliardów złotych. Według dyrektora handlowego sieci sklepów Piotr i Paweł, Macieja Stoińskiego, nawet na kryzysowym rynku spożywczym, ciągle jest miejsce dla supermarketów oferujących produkty lepszej jakości.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn