Polacy bardziej optymistycznie patrzą w przyszłość - wynika z badania Instytutu MillwardBrown. Kryzys gospodarczy jednak zmienił nasz styl życia. Powraca tendencja do doceniania prostych życiowych przyjemności, takich jak na przykład spędzanie czasu w domu z rodziną i przyjaciółmi. Ludzie odkryli na nowo proste przyjemności. O konsumenckim obliczu Polaków w magazynie "Bilans" z Dobromirem Ciasiem z MillwardBrown SMG/KRC rozmawiał Marcin Kowalski.
Polacy bardziej optymistycznie patrzą w przyszłość - wynika z badania Instytutu MillwardBrown. Kryzys gospodarczy jednak zmienił nasz styl życia. Powraca tendencja do doceniania prostych życiowych przyjemności, takich jak na przykład spędzanie czasu w domu z rodziną i przyjaciółmi. Ludzie odkryli na nowo proste przyjemności. O konsumenckim obliczu Polaków w magazynie "Bilans" z Dobromirem Ciasiem z MillwardBrown SMG/KRC rozmawiał Marcin Kowalski.
Autor: Marta Bartoszek
Źródło zdjęcia głównego: Marta Bartoszek