Na początku czerwca Intersport rozpoczął sprzedaż produktów związanych z Euro 2012 – głównie koszulki, a także piłki zaprojektowane specjalnie na mistrzostwa. Spółka ma prawo do sprzedaży oficjalnych produktów z logo UEFA Euro 2012 w swojej sieci oraz jako jedyny będzie prowadził sprzedaż tych produktów na stadionach i w tzw. Fan Zonach podczas przyszłorocznych mistrzostw. Jak to wpłynie na wyniki firmy mówi prezes Intersportu Artur Mikołajko.
Na początku czerwca Intersport rozpoczął sprzedaż produktów związanych z Euro 2012 – głównie koszulki, a także piłki zaprojektowane specjalnie na mistrzostwa. Spółka ma prawo do sprzedaży oficjalnych produktów z logo UEFA Euro 2012 w swojej sieci oraz jako jedyny będzie prowadził sprzedaż tych produktów na stadionach i w tzw. Fan Zonach podczas przyszłorocznych mistrzostw. Jak to wpłynie na wyniki firmy mówi prezes Intersportu Artur Mikołajko.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn