GAP w Polsce

Jeszcze w poniedziałek na celowniku legenda polskiej branży jubilerskiej - już we wtorek odzież pod legendarną amerykańską marką. Kilkanaście godzin po  tym jak Vistula Wólczanka rozpaliła  emocje ogłoszeniem planów wrogiego  przejęcia spółki jubilerskiej W.Kruk - prezes Vistuli dolewa oliwy do ognia i ogłasza, że do garniturów  i biżuterii chce też dorzucić logo jednej z legend amerykańskiego przemysłu...
GAP w Polsce
Jeszcze w poniedziałek na celowniku legenda polskiej branży jubilerskiej - już we wtorek odzież pod legendarną amerykańską marką. Kilkanaście godzin po  tym jak Vistula Wólczanka rozpaliła  emocje ogłoszeniem planów wrogiego  przejęcia spółki jubilerskiej W.Kruk - prezes Vistuli dolewa oliwy do ognia i ogłasza, że do garniturów  i biżuterii chce też dorzucić logo jednej z legend amerykańskiego przemysłu...

Jeszcze w poniedziałek na celowniku legenda polskiej branży jubilerskiej - już we wtorek odzież pod legendarną amerykańską marką. Kilkanaście godzin po tym jak Vistula Wólczanka rozpaliła emocje ogłoszeniem planów wrogiego przejęcia spółki jubilerskiej W.Kruk - prezes Vistuli dolewa oliwy do ognia i ogłasza, że do garniturów i biżuterii chce też dorzucić logo jednej z legend amerykańskiego przemysłu...

Zobacz także: