Turystyka, kultura i rekreacja funkcjonują w nowej rzeczywistości związanej z pandemią - to temat przewodni pierwszej edycji Forum Marki Miejsca SPECIFICA. Wydarzenie będzie transmitowane online 8 października. Udział w nim jest bezpłatny
Na konferencji mają zostać zaprezentowane wyniki ogólnopolskiego badania dotyczącego tego, jak w ciągu najbliższych miesięcy Polacy zamierzają korzystać z oferty czasu wolnego.
Jak informują organizatorzy wydarzenia, zaprezentowane wyniki tych badań "odpowiedzą m.in. na takie pytania jak: czy w najbliższym okresie rodzice będą skorzy wysyłać swoje dzieci na wycieczki szkolne oraz inne wyjazdy grupowe, z jakich ofert kulturalnych, rekreacyjnych i sportowych zrezygnują w pierwszej kolejności, czym będą się kierować przy wyborze i przygotowaniu wyjazdów weekendowych oraz urlopowych, czy będą zainteresowani zamianą swoich ulubionych form spędzania wolnego czasu na formę online."
"W programie SPECIFICI znalazły się także - autorska prezentacja idei imaginative communities w wykonaniu światowej sławy eksperta ds. place brandingu Roberta Goversa, inspirujące przykłady z Małopolski (planowanie scenariuszowe rozwoju turystyki), Dąbrowy Górniczej (rola branż czasu wolnego w integrowaniu lokalnej społeczności) i Tarnowskich Gór (współpraca lokalna, która zaowocowała wpisem tamtejszych zabytków na listę światowego dziedzictwa UNESCO) - informuje organizator.
Zaznacza, że "prezentacje oraz dyskusje poprowadzą doświadczeni prelegenci – praktycy specjalizujący się w promocji miejsc i przemysłach czasu wolnego."
Jak podkreślono w komunikacie, wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli między innymi samorządów lokalnych, instytucji kultury, czy organizacji turystycznych. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować na stronie www.specifica.pl
Źródło: SPECIFICA
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock