Fałszowane książki serwisowe

Przed fałszerstwem można się bronić. Choć sfałszowane książki serwisowe to plaga ostatnich lat, mec. Robert Mikulski, radca prawny i wspólnik w kancelarii Stopczyk & Mikulski, poradził widzom TVN CNBC Biznes, że mogą oni żądać zwrotu pieniędzy od nieuczciwego sprzedawcy. O tym, jakie konsekwencje prawne czekają oszustów rozmawialiśmy w programie "Bilans".
Fałszowane książki serwisowe
Źródło: Marta Bartoszek
Przed fałszerstwem można się bronić. Choć sfałszowane książki serwisowe to plaga ostatnich lat, mec. Robert Mikulski, radca prawny i wspólnik w kancelarii Stopczyk & Mikulski, poradził widzom TVN CNBC Biznes, że mogą oni żądać zwrotu pieniędzy od nieuczciwego sprzedawcy. O tym, jakie konsekwencje prawne czekają oszustów rozmawialiśmy w programie "Bilans".

Przed fałszerstwem można się bronić. Choć sfałszowane książki serwisowe to plaga ostatnich lat, mec. Robert Mikulski, radca prawny i wspólnik w kancelarii Stopczyk & Mikulski, poradził widzom TVN CNBC Biznes, że mogą oni żądać zwrotu pieniędzy od nieuczciwego sprzedawcy. O tym, jakie konsekwencje prawne czekają oszustów rozmawialiśmy w programie "Bilans".

Autor: Marta Bartoszek

Zobacz także: