eCommerce może stać się doskonałym źródłem dodatkowego dochodu, a także rozszerzeniem dotychczasowej działalności tradycyjnego sklepu - zwłaszcza w czasie kryzysu. Ile trzeba wydać na oprogramowanie i promocję? Gościem Pawła Blajera byli Bartłomiej Rozkrut, dyrektor ds. technologii w Commerce z Empathy i Marcin Walocha, prezes DontPay, specjalista ds. marketingu i wspierania sprzedaży w eCommerce
eCommerce może stać się doskonałym źródłem dodatkowego dochodu, a także rozszerzeniem dotychczasowej działalności tradycyjnego sklepu - zwłaszcza w czasie kryzysu. Ile trzeba wydać na oprogramowanie i promocję? Gościem Pawła Blajera byli Bartłomiej Rozkrut, dyrektor ds. technologii w Commerce z Empathy i Marcin Walocha, prezes DontPay, specjalista ds. marketingu i wspierania sprzedaży w eCommerce
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn