Prezes Comarchu zapowiada, że w 2010 r. ponad połowa przychodów spółki będzie pochodziła z projektów realizowanych poza Polską. Spółce udało się również zrestrukturyzować niemiecką spółkę SoftM, która w IV kwartale ma być rentowna. Comarch w 2010 roku planuje wydać blisko 6 mln euro na marketing wizerunkowy w Polsce i w Niemczech. O szczegółach z prezesem Comarchu Januszem Filipiakiem w magazynie "Rynki Dnia" rozmawia Marek Tejchman.
Prezes Comarchu zapowiada, że w 2010 r. ponad połowa przychodów spółki będzie pochodziła z projektów realizowanych poza Polską. Spółce udało się również zrestrukturyzować niemiecką spółkę SoftM, która w IV kwartale ma być rentowna. Comarch w 2010 roku planuje wydać blisko 6 mln euro na marketing wizerunkowy w Polsce i w Niemczech. O szczegółach z prezesem Comarchu Januszem Filipiakiem w magazynie "Rynki Dnia" rozmawia Marek Tejchman.
Autor: Damian Mazgaj
Źródło zdjęcia głównego: Damian Mazgaj