Zakończyła się awaria w Banku Millennium. "Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet" - poinformował bank w mediach społecznościowych.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynikało, że problemy w Banku Millennium rozpoczęły się w czwartek około godz. 9.00. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
"Nie można się zalogować w aplikacji, BLIK nie działa" - napisał jeden z klientów.
"Nie działa nic, od rana nie ma żadnego dostępu do środków" - dodał kolejny.
Komunikat banku
"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - napisał bank na portalu X.
Po godzinie 13.00 bank poinformował o "przywróceniu pełnej dostępności aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet". "Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług" - dodano.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: shutterstock