Aplikacja i bankowość internetowa działają już prawidłowo - poinformował w komunikacie zamieszczonym w mediach społecznościowych Alior Bank. Wcześniej klienci mieli problemy w korzystaniu z usług takich jak Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantor Walutowy.
Alior Bank poinformował po południu w mediach społecznościowych, że aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy "działają prawidłowo". Była to aktualizacja pierwotnego wpisu, w którym poinformowano o awarii.
Wcześniej bank informował, że klienci mogą mieć problemy w korzystaniu z usług: Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantor Walutowy. "Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania" - informowano.
"Przepraszamy za niedogodności" - dodano.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynika, że problemy w Alior Banku rozpoczęły się we wtorek przed godz. 12.00. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
Alior Bank został założony w 2008 roku, a w 2012 bank zadebiutował na GPW. Największym akcjonariuszem Alior Banku jest Grupa PZU z udziałem w wysokości 31,91 procent.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock